lørdag 24. februar 2007

HELG...

Jeg syntes rosa roser er så pent, så jeg måtte bare ha disse med meg hjem fra butikken.





Har strikki denne jakka til den lille frøkna vi venter i midten av april. Den var kjap og enkel å strikke. Var litt i tvil om den rosa fargen ble noe fin, men jeg blei fornøyd.





Syntes hvit St. Paulia minner om hvitveis. Og nå som snøen bare laver ned så drømmer jeg om vår og sommer.Fikk en ide som jeg bare måtte prøve ut. Lagde en brødpose så nå gjør det ikke noe om brødet ligger framme på benken.




Harkjøpt endel stoffer. Får se hva jeg finner på med disse etterhvert. Noe skal bli sommerkjole til vesla og noe blir vel til teppe. Men det kan jo hende jeg får noen andre ideer som jeg bare må prøve ut.





4 kommentarer:

Strikkeglede sa...

Gratulerer med blogg! Syns du hadde greid å fylle den med utrolig mye på så kort tid:) Kommer innom deg igjen, jeg.

Mia sa...

Hei, og velkommen som ny blogger! Så koselig at du fant min blogg også. Og det er et nydelig babyteppe du holder på med. Gleder meg til å se det ferdig.

Anonym sa...

Hei. Jeg mått se her inne hos deg for vi heter det samme..Så mye fint du har, og jeg elsker rosa og blått jeg også..

Anonym sa...

Gratulerer med blogg!! Nydelig babyjakke du har strikket, og så lurt med den brødposen da :o)