søndag 3. juni 2007

HAGEBILDER

Her er blomsterkassene ferdig malt og hengt opp. Det blei så mye finere med disse enn med de jeg hadde før.





Denne krakken lagde pappa til meg når jeg var liten. Den er jeg glad i og den er mye brukt.Nå kommer vesla vår til å bruke den.










Jeg har mange lupiner i skråningen ned til bekken på den ene siden av huset. Lupiner er fine blomster og de tar knekken på alt ugrasset som vokser her. Har planer om å lage denne skråningen fin etterhvert men det tar litt tid. Går å tenker på hvordan jeg vil ha det. Så det tar nok noen år til jeg kommer i gang. For det blir masse jobb.


Det er jo fint med blå lupiner.






Har planta tomater i dag.




I denne balja skal jeg plante endel urter. Har lavendel og grassløk der nå, men skal ha noen flere. De hadde ikke noen urter på hagesenteret jeg var i dag.


Stolene ferdig malt. Må bare få sydd puter til dem.











5 kommentarer:

Anonym sa...

no god except allah
mohammad is massenger of allah
if you want to garden of allah go to alah go to islam
search to islam for consent & assent of allah(our god)

elin1976 sa...

Så flott du har det i hagen Blomsterkassene ble så flotte. Lupiner er en favoritt. Her vokser de villt over alt untatt i min hage. Jeg vil også ha slike! Stolene ble fine når du fikk malt dem hvite. Gleder meg til de får de helt ferdige med puter. Vil se. Ha en fin sommer dag:O)

Bestefars Verksted. sa...

Såååå fine de kassene dine var !! Og krakken var jo kjempesøt,koselig å ha ! Jeg er også glad i lupiner,men har desverre ingen plass til dem...de sprer seg jo litt,kan man si ! Kos deg videre,og ha en fin dag da :) P.s stolene dine ble nydelige,venter spent på putene.....

Anne Louise sa...

Kjempefine blomsterkasser! De ble så lekre. Søt liten krakk. Blir spennnde å se hvilken puter du får på stolene dine.

Anne sa...

Du har virkelig vært flink og stått på de siste dagene. Kassene ble jo så fine. Snill pappa du har :-)
Ellers er jeg også av den formening at Lupiner er fine, ugresss !!! sier mange, men det synes ikke vi nei.
Blir litt lite gjort hos meg om dagen, sliten etter jobb og så er det litt for varmt i trøndelag, men skal vel ikke klage.