lørdag 17. mars 2007

HELG IGJEN..

Ukene går så utrolig fort. Men det er deilig at det går mot lysere og varmere tider. Jeg måtte ha en litt varm lue til frøkna når hu kommer, og denne var enkel å strikke. Skal strikke en til men den skal det være litt mønster på. Jeg måtte bare prøve mønsteret først.
Denne kassa/esken kjøpte jeg på loppemarked i fjor. Hadde egentlig tenkt til å ha bestikk i den, men det har det ikke blitt noe av. Denn har stått framme i stua som "pynt". Fant plutselig ut at den passet fint til å ha lapper i.


Den er så fint inndelt slik at jeg ser hva jeg har av lapper. Også gjør det ikke noe om den står framme i stua, og den er lett å flytte på.



Dette er lappeteppe jeg holder på med nå. Tar nok litt tid før det er ferdig, men jeg tror det blir bra.






Fant disse søte påske eggene i butikken, og klarte ikke å la være å kjøpe dem.





GOD HELG ALLE SAMMEN.....





4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilket fint lapptäcke du håller på med, ett sånt dom gjorde förr för hand, jag avundas ditt tålamod!

Anonym sa...

Takk for kommentar på min blogg. Kjempefin duk du har sydd, jeg har ikke tålmodighet til å sy for hånd. Koselig blogg du har, nydelig vogge til den lille. Du går en travel tid i møte, men så kjekt det er. Ha en flott helg.

@afjo72 sa...

Hei! Masse koselige innlegg i bloggen din. Lappeteppet du holder på med er helt nydelig altså!! :o)
Skjønner fra tidligere innlegg at det snart er en liten tulle på plass, som sikkert kommer til å bli glad i rosa... *fnis*

Ha en koselig søndagskveld!

Elligo sa...

Kjempefint lappeteppe,har selv liggende sekskanter ,som er sydd for hånd,men vet ikke helt hva det skal bli ennå.Men jeg får masse ideer ved å se på andrs blogger