torsdag 15. mars 2007

NYE STOFFER.

Har vært stille her noen dager nå. Formen har ikke vært helt på topp og jeg har vært helt tom for energi. Men noe har jeg gjor, har strikka litt kommer bilde av det litt seinere.
Var på Stoff og stil i dag, skulle ikke ha så mye MEN jeg klarer ikke å styre meg når jeg er der. Blir bestandig mye mer enn jeg hadde tenkt pytt pytt har alltid brukt for det jeg kjøper.
Skulle bare ha disse rosa og blomstrete stoffene manglet litt stoff til et lappeteppe og disse passer fint. Syr teppe for hånd så det tar litt tid, men håper å bli ferdig før sommeren. Ser for meg at det blir et fint sommerteppe.






Disse stoffene syntes jeg var så vårlige. Har ikke peiling på hva jeg skal bruke dem til men jeg finner nok på noe.
Disse blå stoffene har jeg heller ikke noe plan for, men skal sy et lappeteppe i blått så de blir nok brukt der. Jeg er utrolig glad i blått så jeg finner på noe med disse uannsett.
Kommer snart tilbake med noen bilder av ting jeg holder på med og noe som er ferdig.
Ha en fin dag.......


2 kommentarer:

Elligo sa...

Hei og takk for kommentaren på bloggen min kjempekoselig:) Mange fine stoff her,jeg er nybegunner når det gjelder lappeteknikk,men har ellers mange hobbyer.Det er spennende å se hva andre holder på med og bli inspirert. Ha en god helg:)

elin1976 sa...

Så fine stoffer du har kjøpt. Skal bli spennende å se hva du tryller frem av disse.
Jeg bestillte katalogen fra Stoff og stil i forgårs.
Jeg har sett at de har så mye fint. Ikke er stoffene noe sælig dyre heller.

Vuggen du har fått til arvingen var veldig fin. Vi fikk også når vi skulle ha prinsessa. Det er skikkelig koselige å ha en slik. Ønsker deg en fin lørdag. Masse klemmer fra Elin:O)