torsdag 22. mars 2007

VÅR I LUFTA.

Deilig å tenke på at det går mot lysere og varmere tider. Nå begynner dagene å bli lengre. Var tidlig oppe i dag, må prøve å få mest mulig ut av dagen, når det er så fint vær ute. Tok et bilde fra terrassen vår. Gleder meg til det blir helt grønt her, er så fint å sitte ute å se utover åkeren. Pyntet opp inne med noen vår blomster. Men jeg får vel sette dem ut slik at de holder litt lenger.
Jeg er stor forbruker av lys, har brukt mye flytelys særli ute om sommeren, men jeg syntes de har så lett for å tippe eller synke når de har brent en stund. Fant skåler de flyter i, håper de fungerer. Hvis ikke så er de jo dekorative.

Holder på å gjøre meg ferdig på barne rommet. Mangler noen møbler. Har et skap som står der som er mindre pent. Ønsker meg et slikt skap. Eller noe lignende.

Skal også ha en stol på barnerommet, men har ikke finni en jeg liker. Men det har jo ikke noe hast. Alt trenger ikke å stå ferdig når vesla kommer.

Får begynne å gjøre litt nå. Tenkte jeg skulle få vasket og ryddet litt. Må rydde på sy bordet mitt, for jeg har så mye der at jeg nesten ikke får plass til å sy.

Ha en fin vårdag allesammen.
Takk for alle koselige komentarer.

3 kommentarer:

@afjo72 sa...

Masse hyggelige vårsysler du har her! En deilig årstid vi går i møte nå... :o)
Håper du har hatt en fin dag så langt, og så ønsker jeg deg en deilig ettermiddag og en god helg!

elin1976 sa...

Så koselig å lese om dagen din. Når det gjelder skapet har jeg mange interiør linker på bloggen. Mange av disse butikene har skap.
Se etter der...
under inspirasjon.
Eller man kan kan og kjøpe et helt vanlig IKEA skap som er ubehandla. Sette på profilerte lister oppe og male det hvitt. Åsså nye knotter da til dørene. Ønsker deg en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

Anonym sa...

Ja, er det ikke herlig, sola skinner og varmer litt på frosne kropper. Koselige bilder du har lagt inn, nydelig det skapet, skulle gjerne hatt det og fylt det med gamle og nye stoffer og tepper. Ha en kjempefin helg, kos deg.