søndag 25. mars 2007

KOSEDAG...

Har bare slappa av hele helga. Skulle vel ha gjort noe fornuftig, men når det er så fint vær ute er det greit å sitte ute å slappe av.
Når jeg ryddet på sy bordet fant jeg disse gamle slitte sengesetta som jeg tenkte jeg skulle lage filleryer av. Får se om det blir en eller to.
Syntes mønsteret og fargene er ganske fine. Blir spennende å se hvordan de blir når jeg hekkler av dem.

Har brukt litt tid på å rive dem i remser. Så nå er det bare å beynne å hekle.


Ønsker dere alle ei fin uke.....



4 kommentarer:

Ellie sa...

Hei! Fin blogg du har! Det så så deilig ut i solveggen. Håper du viser bilde av filleryene når de blir ferdige. Så spennende ut!

Mia sa...

Så spennende med de filleryene da. Gleder meg til å se resultatet. Og har det ikke vært nydelig vær i helgen? Jeg får jo ikke gjort noe, for været må jo bare nytes... (har fått litt fregner på nesen!)

@afjo72 sa...

Så koselig du har det i solen! Fillerye-prosjektet hørtes spennende ut, gleder meg stort til å se resultatene av det.. Ja, for sånn er det; så fort man legger ut noen planer i bloggen, så lurer vi andre på åssen det går!! *fnise*
Ha en kjempefin uke du også!

Anonym sa...

Koselig blogg du har! Spennende å hekle av filleryer, gleder meg til å se resultatet (tror jammen jeg må prøve selv)Lykke til med bebisen, spennende! Kos deg i vårsola!