søndag 20. mai 2007

HAGEDAG

SOL SOL SOL... Endelig sol og ikke så kaldt. Har vært sol flere dager nå men det har blåst så kaldt, så det har ikke vært noe godtå holde på ute.Idag fikk jeg planta litt og gjort klart plante bordet mitt. Det står i skyggen nå, og det passer der det står. Og på sommeren når det er varmt så er det godt å stå i skyggen. men jeg har et annet sted som det også kan passe og det er i sola...... får se hvor det blir stående etterhvert.

Badekaret som er på bildet har jeg kjøpt på auksjon. Veit ikke om jeg skal bruke det ute, ta det inn på badet her hjemme eller ha det på hytta når den blir ferdig.



Må strikke på dåpskjolen jeg nå. Tynt garn og tynnt pinner tar litt tid. men har ikke så god tid. Må bli ferdig før sluten av juli.
HA EN FIN KVELD....


2 kommentarer:

elin1976 sa...

Så flott hagen din er. Liker så godt disse plantebordene. Trot jeg må få meg et jeg også. I dag er det litt sånn ut å plante vær. Har kjøpt noen planter i helgen som trenger å komme i jorden.
Lykke til med dåps kjolen. Den kommer sikkert til å bli kjempeflott. Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

Kjempeblogg du har. Og så mye inspirasjon jeg finner her. Takker så mye til deg...