søndag 27. mai 2007

PINSEHELG




Har plantet i blomsterkassene jeg har under vinduene forann på huset. Syntes egentlig ikke disse kassene er så veldig fine, og nå hadde malinga begynt å skalle av. Har ikke finni noen andre kasser jeg liker. Har sett på noen i kurv, men de har ikke vært så lange som de jeg har. Og da blir de litt korte under vinduet. Så fant jeg noen i et blad som jeg likte. Og da var det rett til pappa og fikk han til å lage. Tok på visir i går kveld og skal ut og male et strøk med hvitt nå etterpå.


Savna noe å ha luer og sokker i til vesla. Syntes det er greit å ha det i gangen lett tilgjengelig når vi skal ut. Var en kjapp tur til pappa igjen det. Så fikk jeg det jeg ville ha slik jeg ville ha det. Greit med snill og flink pappa som bor nærme.





Her er vårt paradis. Holder på å bygge hytte. Den er ikke så veldig langt unna. Så vi kan dra å jobbe noen timer om dagen. Gleder meg til den blir ferdig. Har holdt på i 2 år, vi jobber når vi har lyst og stresser ikke. Så da tar det tid, men vi går ikke lei.



Alle takene inne er hvite. Veggene i stue/kjøkken delen blir beisa brune.





Og veggene i gangen har fått to strøk med hvit panelbeis. Syntes det er greit å behandle panelen før den blir satt opp. Da er man ferdig når den kommer opp på veggen, også er det lettere å male/beise når panelen ligger.










Takker for alle kommentarer.

HA EN FORTSATT FIN PINSE.





2 kommentarer:

elin1976 sa...

Synes du hadde det riktig så flott utenfor. Kassene kommmer til å bli flotte. Kan du vise dem når du får hengt dem opp? Hyttebygging. Vi også. Gleder meg som en unge til vi er ferdige. Hytta deres ser kjempeflott ut. Ha en flott morgendag:O)

Anne sa...

Hytta ser jo helt kjempe ut. Mye jobbing, det vet jeg alt om !! Men så godt når den er ferdig :-)