søndag 13. mai 2007

LENGE SIDEN SIST!

Den 15 april kom denne lille skjønheten til verden. Det var nesten på termin. Begynte å kjenne veer på lørdag kveld. Vi dro til sykehuset rundt 3 på natta. Da hadde jeg 3cm åpning. Etter dette gikk det fort til full åpning men vesla ville ikke ut. Etter 13 timer ble det keisersnitt. Ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Men jeg var sliten og orket ikke så mye mer så det var greit. Jeg mistet endel blod og har vært veldig slapp, men begynner å komme meg nå. Fikk streptokkoker i såret som ikke ville gro, har fortsatt ei glippe på 2cm i såret. Håper det gror snart syntes det er så ekkelt å ha åpning i såret sånn men men. Skal ta det med ro i noen uker til begynner å bli rastløs nå. Særlig når det har vært så fint vær. Er endel prosjekter jeg må bli ferdig med. Og endel nye jeg har lyst til å begynne med.
Vogga er flittig brukt.




I dag er vesle frøkna 4 uker. De ukene har gått utrolig fort.
Nå skal vi ut på en trille tur, skal innom blomster butikken å se om de har noen blomster jeg vil ha.
HA EN FIN DAG........


4 kommentarer:

Solstad sa...

GRATULERER MED EI NYDELIG LITA TULLE!! Flott blogg også, kjem gjerne tilbake hit :) Kos dere!

elin1976 sa...

Gratulerer så mye med prinsessa. Jeg måtte også ta keisersnitt. Kipt. Men akkurat som du så ville ikke den lille engelen
( føltes ikke ut som en engel da) og lå bare å presset på. Hun hadde også satt seg godt til rette med rompa først! Så jeg var kjempeglad da det ble keisersnitt for jeg tror ikke jeg hadde orket et eneste minutt til med veer. Håper det ordner seg fort med såret og at du blir fort frisk. Lykke til. Masse klemmer fra Elin:O)

Anne Louise sa...

Gratulerer med veslejenta! Hun var nydelig. Du må bare slappe av å kose deg med babyen så blir du i god form snart.

Tilonino sa...

Gratulerer så mye med den lille. Det var en herlig jente. Kos deg og slapp av. Snart er det sommer og deilig utevær for dere begge. Ha en fint så lenge.
Hilsen fra Tilonino